Miksi jo yli 30 000 yritystä käyttää Excellent Books -toiminnanohjausohjelmistoa? Varaa demo ja totea itse!

Henkilökohtainen demo on paras tapa nähdä, miten kumppanuus kanssamme on paljon enemmän kuin pelkkää ohjelmistoa – se on yhteistyöhön perustuva ja mitattava muutos organisaatiossasi.

Kiitos!

Kiitos uutiskirjeen tilaamisesta! Olet nyt liittynyt listallemme ja saat jatkossa ajankohtaista tietoa, uutisia ja tarjouksia suoraan sähköpostiisi.

Virhe!

Tietoja ei onnistunut lähettämään.

Excellent Business Softwaren edut asiakkaalle

1

Luottavainen alku

Huolellisesti suunniteltu ohjelmiston käyttöönotto­prosessi, jossa et jää koskaan yksin. Olemme rinnallasi jokaisessa vaiheessa.

2

Kokenut asiakastuki

Asiantuntijamme tuntevat alasi ja auttavat ratkaisemaan ongelmat – kun tarvitset apua, saat sitä heti.

3

Avoin ohjelmisto

Yrityksesi kasvaessa käyttöön avautuu uusia ominaisuuksia ja mahdollisuuksia. Pidämme ohjelmiston aina ajan tasalla.

4

Turvallinen ja luotettava

Yrityksesi tiedot ovat aina suojattuja ja varmuuskopioituja, ja prosessimme täyttävät kansainväliset ISO-standardit.

5

Tukeva yhteisö

Excellent-yhteisö on tukenasi: sadat yritykset jakavat kokemuksiaan verkko­koulutusten, sisäisten tapahtumien ja vuosittaisen Excellent Business Forumin kautta.

1

Luottavainen alku

Huolellisesti suunniteltu ohjelmiston käyttöönotto­prosessi, jossa et jää koskaan yksin. Olemme rinnallasi jokaisessa vaiheessa.

2

Kokenut asiakastuki

Asiantuntijamme tuntevat alasi ja auttavat ratkaisemaan ongelmat – kun tarvitset apua, saat sitä heti.

3

Avoin ohjelmisto

Yrityksesi kasvaessa käyttöön avautuu uusia ominaisuuksia ja mahdollisuuksia. Pidämme ohjelmiston aina ajan tasalla.

4

Turvallinen ja luotettava

Yrityksesi tiedot ovat aina suojattuja ja varmuuskopioituja, ja prosessimme täyttävät kansainväliset ISO-standardit.

5

Tukeva yhteisö

Excellent-yhteisö on tukenasi: sadat yritykset jakavat kokemuksiaan verkko­koulutusten, sisäisten tapahtumien ja vuosittaisen Excellent Business Forumin kautta.

Luotettava alku – ohjelmiston käyttöönoton 3 vaihetta

1 – Kartoitamme

Ennen kuin tarjoamme ratkaisuja, kuuntelemme sinua. Kartoituksen avulla tunnistamme yhdessä, miten yrityksesi prosessit toimivat tänään, missä aikaa ja rahaa kuluu turhaan ja mitä mahdollisuuksia on niiden tehostamiseen.

2 – Ratkaisemme

Kehitämme ratkaisun, joka tuottaa mitattavaa liiketoiminta-arvoa: yksinkertaistamalla työnkulkuja, yhdistämällä tiedot ja prosessit yhteen järjestelmään sekä vähentämällä manuaalista työtä ja virheriskejä.

3 – Toteutamme

Laadimme selkeän käyttöönotto­suunnitelman ja tuemme sinua koko prosessin ajan, jotta ohjelmiston käyttöönotto sujuu saumattomasti ja tulokset ovat kestäviä. Koulutamme käyttäjät ja olemme aina valmiina auttamaan.