Simon Gottberg

Jännittäviä uutisia: HansaWorldin liiketoiminta on siirtynyt Excellent Business Solutions Finlandille

Meillä on jännittäviä uutisia!

1. tammikuuta 2025 alkaen Excellent Business Solutions Eesti AS on hankkinut oikeudet HansaWorldin liiketoimintaan Suomessa. Jatkossa tytäryhtiömme, Excellent Business Solutions Finland, jatkaa HansaWorld-tuotteiden jakelun, markkinoinnin, myynnin ja tuen Suomessa.

Haluamme varmistaa, että siirtymä sujuu teidän kannaltanne mahdollisimman vaivattomasti. Palvelut jatkuvat normaalisti ilman keskeytyksiä, ja nykyiset sopimuksenne, tukipalvelunne sekä järjestelmänne pysyvät ennallaan. Tästä lähtien laskut lähettää Excellent Business Solutions Finland Oy HansaWorld Finland Oy:n sijaan. Olemme sitoutuneita varmistamaan, että siirtymä sujuu vaivattomasti ja saatte jatkossakin korkealaatuista palvelua.

Tietoa Excellent Business Solutions Eestistä

  • Perustettu vuonna 2002 – laaja kokemus huippuluokan ERP-ratkaisujen toimittamisesta useilla eri toimialoilla perustuen HansaWorld-teknologiaan.
  • Yli 30 000 yritystä käyttää ERP-ratkaisujamme päivittäin.
  • Toimimme koko Baltian alueella ja Suomessa yli 50 ammattilaisen voimin.

Tietoa Excellent Business Solutions Finlandista

  • Tiimillämme on vahva kokemus HansaWorld-tuotteista ja Suomen ERP-markkinoista.
  • Hallinnoimme ja tuemme yli 300 ERP-asiakasta, tarjoten kullekin ensiluokkaista palvelua.
  • Monikielinen tiimimme varmistaa sujuvan viestinnän ja parantaa asiakastyytyväisyyttä.
  • Kolmen toimiston verkosto, josta Helsingin pääkonttori toimii toimintojemme ja asiakastuen keskuksena.

Päätavoitteemme

  • Standard ERP -ohjelmiston päivittäminen kattamaan kaikki tarvittavat lokalisaatiot, kuten pankki-integraatiot, veroilmoitukset, EDI-integraatiot ja paljon muuta.
  • Standard Booksin tuominen Suomen markkinoille erityisesti pienille ja keskisuurille yrityksille, jotka kaipaavat monipuolista ja kustannustehokasta ratkaisua.
  • Jatkuva ylläpito ja optimointi, jotta käyttäjät voivat keskittyä lisäarvon tuottamiseen ilman teknisiä haasteita.
  • Asiakasyhteydenpidon vahvistaminen esimerkiksi webinaarien, seminaarien, koulutusten ja verkko-opastuksen kautta.
  • Kumppanituen priorisointi tarjoamalla työkaluja ohjelmistokehitykseen ja monipuolisia koulutus- ja tukiresursseja – näin voimme yhdessä tarjota poikkeuksellista palvelua ja maksimoida asiakastyytyväisyyden.

Aloitamme tapaamisten sopimisen pian, jotta voimme paremmin ymmärtää tavoitteitanne ja keskustella siitä, miten parannetut ratkaisumme voivat auttaa niiden saavuttamisessa. Ottakaa rohkeasti meihin tai kumppaniinne yhteyttä, jos teillä on kysyttävää.

Standard ERP kattaa kaikki yrityksesi tarpeet.

13. May 2024

Uutiset

Standard ERP -liiketoimintaohjelmistossa on yli 30 erilaista toimintoa, jotka tukevat… Lue lisää

Standard ERP ja Books -liiketoimintaohjelmisto laajenee Suomeen ja Liettuaan!

13. Jan 2025

Uutiset

Sekä Virossa että Latviassa pilvipohjaisia ​​Standard ERP- ja Books -yritysohjelmistoratkaisuja… Lue lisää

Aika on rahaa – hyödynnä digitalisointia ja pankkiliitäntöjä!

13. Jan 2025

Uutiset

Haluamme esitellä sinulle kaksi tärkeää työkalua, jotka tekevät työpäivästäsi huomattavasti… Lue lisää

GoCardless-liitäntä helpottaa huomattavasti tiliotteiden hakemista ja hallintaa

13. Jan 2025

Uutiset

GoCardless-liitäntä mahdollistaa tiliotteiden pyytämisen yli 2300 pankista… Lue lisää


Kiinnostuitko? Kokeile Standard ERP -demoa ilmaiseksi!

Tutustu Standard ERP -liiketoimintaohjelmiston mahdollisuuksiin tarkemmin: jätä sähköpostiosoitteesi, niin otamme sinuun henkilökohtaisesti yhteyttä.

Kiinnostuitko? Kokeile Standard ERP -demoa ilmaiseksi!

Tutustu Standard ERP -liiketoimintaohjelmiston mahdollisuuksiin tarkemmin: jätä sähköpostiosoitteesi, niin otamme sinuun henkilökohtaisesti yhteyttä.

Kiitos!

Yhteystietosi on lähetetty asiakaspalvelijallemme. Olemme sinuun yhteydessä.

Virhe!

Tietoja ei onnistunut lähettämään.

Kiitos!

Yhteystietosi on lähetetty asiakaspalvelijallemme. Olemme sinuun yhteydessä.

Virhe!

Tietoja ei onnistunut lähettämään.